DIN 2503 è DIN 2501 sò dui standard diffirenti cuncepiti da l'Organizazione Tedesca per a Standardizazione (DIN) per i flange di saldatura piatte.Questi standard definiscenu e specificazioni, dimensioni, materiali è esigenze di fabricazioneflangecunnessione.Eccu alcuni di e principal differenzi trà elli:
Forma di flange
DIN 2503: Questa norma s'applica àflange di saldatura piatte, cunnisciutu ancu com'è flange di saldatura piatta di tipu di piastra.Ùn anu micca u collu alzatu.
DIN 2501: Stu standard s'applica à flange cù collu elevatu, cum'è quelli cù fori filettati utilizati in cunnessione di flange.
Superficie di sigillatura
DIN 2503: A superficia di sigillatura di i flange di saldatura piatta hè generalmente piatta.
DIN 2501: A superficia di sigillatura di i flange elevati di solitu hà una certa inclinazione o smussatura per adattà facilmente cù a guarnizione di sigillatura per formà un sigillu.
Campu d'applicazione
DIN 2503: Adupratu cumunimenti in situazioni chì necessitanu ecunumia, struttura simplice, ma ùn necessitanu micca un altu rendimentu di sigillatura, cum'è cunnessione di pipeline à bassa pressione, per scopi generali.
DIN 2501: Adatta per l'applicazioni chì necessitanu un rendimentu di sigillatura più altu, cum'è l'alta pressione, l'alta temperatura, i media di alta viscosità, etc., perchè u so designu di a superficia di sigillatura pò currisponde megliu cù a guarnizione di sigillatura per furnisce un megliu rendimentu di sigillatura.
Metudu di cunnessione
DIN 2503: In generale, a saldatura piatta hè aduprata per a cunnessione, chì hè relativamente simplice è generalmente fissata cù rivetti o bulloni.
DIN 2501: Di solitu ligami filettati, cum'è bulloni, viti, etc., sò usati per cunnette i flange più stretti è furnisce un rendimentu di sigillatura megliu.
Livellu di pressione applicabile
DIN 2503: Generalmente adatto per applicazioni in condizioni di pressione bassa o media.
DIN 2501: Adatta per una gamma più larga di livelli di pressione, cumprese sistemi di alta pressione è ultra-alta pressione.
In generale, e principali differenze trà e norme DIN 2503 è DIN 2501 si trovanu in u disignu di superfici di sigillatura, metudi di cunnessione è scenarii applicabili.A selezzione di standard adatti dipende da esigenze specifiche di l'ingegneria, cumpresi i livelli di pressione, i requisiti di prestazione di sigillatura è i metudi di cunnessione.
Tempu di Postu: 22-Mar-2024